Tjänsten
Du kommer att arbeta som kundansvarig säljare. Förvalta befintliga kunder och omvandla affärsmöjligheter/leads/förfrågningar till nya affärer ingår i din roll.Det är önskvärt att du har ett brett kontaktnät och på så sätt även kan bidra till nya kundkontakter och affärsmöjligheter.
Du ska vara duktig på att kommunicera så därför är förmågan att uttrycka sig flytande i tal och skrift, både på svenska och engelska ett krav.
Du bör ha arbetet med försäljning av IT lösningar, konsulttjänster, affärssystem eller liknande.
Vad kan vi erbjuda dig?
Som anställd hos oss blir du en viktig del i ett spännande och utveklande företag.Du får stora möjligheter att påverka både företaget och din egen situation. För oss är personlig utveckling och löpande kompetensutveckling viktigt och vi är självklart lyhörda för dina tankar och önskemål.
Personliga egenskaper
Vi är övertygade om att du, för att axla rollen på bästa sätt, är kvalitetsorienterad, drivande, lyhörd, smidig samt har lätt för att samarbeta med kunder och kollegor. Du tar gärna eget ansvar, är kreativ och självgående. Du gillar att dela med dig av dina kunskaper.Är du den vi söker?
Skicka ditt CV till ansokan@abacom.seInformation
Anställningsform: TillsvidareAnställningsort: Malmö / Skåne
Startdatum: Enligt ök
Sista ansökningsdag: Löpande
Tjänsten kräver
- Körkort
- Tillgång till bil
- Datorvana
Meriterande
- Säljutbildning
- Grundläggande server kunskap
- Mac OSX kännedom